Den 7e februari - 12 veckor


Killarna blir större och större och vi är nu inne på sista veckan innan flytt, följande vecka väntar åter igen avmaskning och veterinär besök.

Kan tänka mig att de nya familjerna väntar med spänning på kommande helg och för oss här hemma skulle tiden gärna få gå mycket långsammare.



AUSTIN



TEXAS


Det bästa med denna vecka som varit, för min del är att nästan varje morgon vaknar man av: först en spinnande Austin som vart själv för många sekunder, han är ofta tätt följ av Texas som hoppar upp i sängen för att bli klappad.

Matvrak är de båda två så jag kan inte svära på att det är för att de är så förtjusta i mig som dem kommer upp till mitt rum varje morgon eller om det är för att jag alltid serverar mat när jag väl hänger med ner.

Väljer att tro på det första alternativet!


AUSTIN


TEXAS
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress