8 juli 2013, bebisarna blev i fredags 12 veckor.

Då jag var bortrest i det vackra Rom i Italien i fredags så kommer vecka 12 inlägget lite sent.

Under veckan så har min kära vän Karin tagit hand om alla mina sex katter och hon verkar haft en mysig tid. Hon har berättat att Mile är hennes självklara favorit, tätt följd av Sanibel som gillade att ligga i hennes knä. Idag hämtade jag hem mina hjärtegull och Sanibel var den tröttaste, Grace den som följde mig med, Baby den som busat mest och Mile den som inspekterat hemmet mest samt lekt med sina leksaker. Det känns lite tomt att veta att Baby ska flytta på lördag – REDAN! Det var ju igår hon kom till världen?! Eller?

Har haft kontakt med en mycket trevlig tjej som verkar fasta för min lilla donna Grace. Så nu är det enbart Mile kvar i kullen som inte hittat sin familj än. Men när det är dags så dyker rätt familj upp.

Vikten är från dagens datum!
(Undrar just vad Karin matat Baby med – Sen när väger hon mest?!)

Vad har hänt i veckan och vikt;
Mirrali’s GRACE– Brunmaskad hona. 1228g tolv veckor gammal. "TINGAD"

Mirrali’s BABY – Lilamaskad hona. 1333g tolv veckor gammal. TINGAD 

Mirrali’s SANIBEL – Chokladmaskad hona. 1183g tolv veckor gammal. TINGAD

Mirrali’s MILE – Brunmaskad hane. 1206g tolv veckor gammal. LETAR EFTER SIN FAMILJ

5 juli 2013 – tolv veckor

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress