28 augusti 2015

3 VECKOR IDAG

KULL 4 - SHENZI

Denna vecka har mamma Shenzi bestämt sig för att Kattungarna inte längre ska bo i lådan utan hon tycker en av mina klätterställningar passar så mycket bättre. Efter lite kompremissande har vi nu kommit fram till en lösning som tar upp hela utgången mot balkongen, så det kanske är bra att sommar går mot sitt slut.
De små växer hur som helst så det knakar och HUR mycket tålamod jag än försökte fota med denna fredag så är det inga modeller jag har att göra med så istället för fantastiska bilder på en av mina kuddar så blir det en mix av kärlek...
 
Tack för Ert tålamod :)
 
Cali blir antaligen brun eller blå-tabby och väger idag 320g. Hon är storasyrran och väger mest.
Kommer Calli kanske få samma färg som sin mamma?
 
 
Trinity funderar jag på blåtabby men såå svårt, väger 295gram gör hon i alla fall och är en riktig kelis.
 
 
Sanoma är absolut bruntabby så mörk som hon är. Vikten på tösen med knicken är 318g.
Kan tala om att jag fotade ca 50 bilder innan dessa två super fina kom till.
 
 
Holly är fortfarande minstingen i familjen och blir solid Brun med riktigt fina markeringar, kolla bara in den framtassen! Vikt på Holly är veck 3: 267g.
 
 
 
Till sist har vi killen som leverera på första bilden - Diego, ser lite blå ut då jag fick dra väldigt i ljuset på denna bild men även han blir solid brun tror jag... Dock brukar blått se brunt ut så vi fåt väl se. Även denna grabb, som idag väger 305gram, får riktigt riktigt fina markeringar verkar det som.
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress