Idag den 21 augusti blir de fem små 2 veckor och nu är nästan alla ögon helt öppna. Bara grabben Diego som har lite lite kvar. 
 
Igår när jag kom hem fick jag chocken när lådan där bebisarna ligger var helt tom. Mamma Shenzi kunde inte bry sig mindre och jag fick leta överallt. Till slut ropade en av bebisarna till från klädkammaren och jag kunde snabbt få in dem i lådan igen. NU mer är Alla onödiga dörrar stängda… Alltså denna mamma katt.
 
Färger börjar man nu kunna se men det är så svårt då dem är så lika. Vem som är Tabby och inte är dock ganska lätt nu. Nedan får ni alla info med "" då jag antagligen kommer få ändra :)
 
CALI - vikt 2v: 237 g "bruntabby"
 
 
 TRINITY - vikt 2v: 214 g "blåtabby"
 
 
SANOMA - vikt 2v: 243 g "bruntabby"
 
 
HOLLY - vikt 2v: 190 g "brun"
 
 
DIEGO - vikt 2v: 238 g "brun"
 
 
 
 
linnifin.blogg.se

Vad söta de är!

Svar: Visst är dem :)
Linda Ekman

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress