Den 15 November 2008 så kom den här lille killen till världen.  Texas blev namnet...

Den 15 november 2008 kom först en liten pojke ut, rumpan först, men det gick bra ändå.

Då han bajsade efter en minut fick han snabbt smeknamnet Texas "the Pooper". Att han fick namnet Texas beror på att jag älskar att resa och bestämde mig för att min första kull skulle få namn efter de Amerikanska staterna.

Texas var det killnamn jag gillade mest så den första pojken som kom ut skulle få detta namn.


Pojk nummer två väntande bara en timme innan han fått nog.
Ut kom Austin, hans namn fick vänta lite på sig eftersom jag ville se hur många kattungar det blev innan namnen var satta.


Då inga fler kom ut bestämde jag att eftersom Austin är huvudstaden i Texas så passade det perfekt att lillebror (som var större än storebror) skulle få just namnet Austin.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress