Vi har nu passerat tre veckor och de små blir sötare och sötare för varje dag som går. Nu börjar även lite folk höra av sig om att dem vill komma och titta på dem små vilket känns jätte kul men samtidigt lite vemodigt. Jag är säker på att så fort folk börjar komma och kolla på tjejerna och pojken så kommer dem bli tingade. Detta är såklart det jag hoppas på men man börjar ju också då inse att dem faktiskt inte ska bo kvar här hela livet. Det viktigaste för mig är att mina små kommer till rätt familjer där dem blir älskade för dem, dem är och att dem får all kärlek som dem förtjänar. Det är lite svårt det här med uppfödning men samtidigt så känns det så bra när man ger vidare bebisarna till några som vill ha dem sååå gärna.

Jaja, nog tjatat om detta. Här får ni lite info kring vad Grace, Baby, Sanibel och Mile hittat på den senaste veckan.

Vad har hänt i veckan och vikt;

Mirrali’s GRACE – Grace är en liten dam som gärna kommer ut ur bolådan för att sitta utanför och vilja gå in igen. Denna dam kommer få mycket vitt på sina framtassar, kanske lite mer än ”normalt” men vad gör la det när man är så söt som hon? Brunmaskad hona. 306g tre veckor gammal.

Mirrali’s BABY – Min galna illa tjej! Baby är den som kom ur lådan först, eller om hon blev utknuffad av mamma Shenzi?! Det vet jag faktiskt inte. Plötsligt så var hon utanför i alla fall och såg nästan lite förvånad ut över att hon äntligen lyckades. Denna buse är den som lyssnar mest till min röst och är den första som piper när jag kommer in och säger hej i vardagsrummet. Lilamaskad hona. 262g tre veckor gammal.

Mirrali’s SANIBEL – Sanibel har gått från blåmaskad till choklad. Detta kom mamma (chanjelis) och jag fram till då färger är väldigt fokuserad just på nosen, hade hon varit blå så hade färger varit mer utspridd. Sanibel är min lilla gullunge som gärna hänger med Baby på äventyr vid bolådekanten. Än har hon inte lyckats ta sig ur men snart så. Sanibel är en lite lugnare tjej vilket resulterade i många fina kort på denna tös. Chokladmaskad hona. 280g tre veckor gammal.

Mirrali’s MILE – Den lilla, lilla pojken som får kämpa för att hänga med sina systrar. Mile är lite tjatigare än dem andra när han varit ensam lite för länge och han tyr sig gärna till sin mamma. En väldigt charmig liten pojk som ser ut att få riktigt fina tassar. Brunmaskad hane. 246g tre veckor gammal.


Baby och Sanibel kikar ut


3 maj 2013 – tre veckor

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress