18 juli 2014

11 VECKOR

KULL 3 - SHENZI

Nu får någon gärna stanna tiden lite!
11 veckor? hur gick detta till?
 
Stora börjar dem bli i alla fall och nu är alla över 1000g strecket. Det är enbart den stora lådan kvar och alla sköter detta galant. Matte får ju tömma lite oftare bara. Det är fortfarande två av töserna som är tingade. De andra tre är fortfarande helt mina :)
 
Mirrali´s Charon!  
Elva veckor: 1180g (Snart ikapp tjejerna när det gäller vikten) Charon är ett charmtroll (och min mammas favorit) han är så fin, även till markeringar sett, och är så mysig. Charon är en brunmaskad hane.


Mirrali´s Theia! -Tingad och ska flytta till Amanda med familj
Elva veckor: 1214g. Theia har redan hittat sin familj och hon kommer få det så bra där. Sötnosen är super go och lite försiktig. Älskar att vara nära men det ska ske på hennes premisser. Theia är en bruntabbymaskad hona.

Mirrali´s Luna! -Tingad och ska flytta till Charlotte
Elva veckor: 1211g Luna är en chokladtabbymaskad tjej som redan hittat sin fina familj. Luna är hur mysig som helst och det är hon som spinner högst och snabbast.
 
Mirrali´s Selene!  
Elva veckor: 1220g Åter störst av tjejerna men dem andra är inte långt efter. Selene har inte hittat sin familj än men med tanke på hur mycket personlighet denna fina tös har så kommer det inte dröja länge när rätt familj väl är på besök. Selene är en chokladtabbymaskad hona.
 
Mirrali´s Olivin!  
Elva veckor: 1427g Grabben som snart är över 1.5kg. Min gullunge - nej man ska inte ha favoriter men Olivin gör det svårt när han alltid är först med att möta mig när jag kommer hem. När han alltid är den som ska mysa och vara nära matte. Ja han är helt enkelt helt underbar min grabb. Olivin letar fortfarande efter sin familj och är en lilatabbymaskad hane.
 
För kontakt gällande mina kattungar: [email protected]
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress