24 juli 2014

12 VECKOR

KULL 3 - SHENZI

Idag avmaskade jag alla fem en sista gång, alla fem är nu alltså avmaskade tre gånger. Denna vecka kom även allas stamtavlor så nu märker man verkligen att det närmar sig flytt. När dem flyttar så kommer dem även vara vaccinerade två gånger samt vara chippade. Jag har dolda fel försäkring via If!
 
Både Theia och Luna har denna vecka haft besök av sina familjer och jag märker att dem båda är efterlängtade. Selene, Charon och Olivin letar däremot fortfarande efter sina nya familjer. Vid intresse går det bra att kontakta mig på [email protected]
 
Denna vecka försökte jag ta deras flyttkort, gick la sådär. Kan hända att dem behöver uppdateras under veckan.
 
Nu veckans vikter!

Mirrali´s Charon!  
Tolv veckor: 1267g Charon är en brunmaskad hane.
 

Mirrali´s Theia! -Tingad och ska flytta till Amanda med familj.
Tolv veckor: 1320g. Theia är helt otroligt lik sin mamma när hon var liten! Theia är en bruntabbymaskad hona.
 
Mirrali´s Luna! -Tingad och ska flytta till Charlotte
Tolv veckor: 1304g Luna är en chokladtabbymaskad tjej.
 

Mirrali´s Selene!  
Tolv veckor: 1354g. Selene är en chokladtabbymaskad hona.
 

Mirrali´s Olivin!  
Tolv veckor: 1554g Olivin letar fortfarande efter sin familj och är en lilatabbymaskad hane.
 
Det börjar bli trång hos mamma nu när alla ska äta!
 
Att försöka få med alla på en fin bild var ju omöjligt. Från vänster: Selene, Luna, Charon, Olivin och Theia.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress