24 oktober 2015

11 VECKOR

KULL 4 - SHENZI

Igår den 23:e oktober firades den 11 veckan i mina smås liv. Det var på nytt dags för avmaskning och den är det nog skönt att den är klar nu för uppskattad var den inte.
Denna gång tog jag bilderna lite mer i farten och Cali var högt o lågt så hennes kanske inte har den bästa av skärpor. Diego var lite blyg men satte sig snällt för en bild. Sanoma och Trinity var lite sega så där blev det halv-sova bilder. Alltså dessa små liv är helt fantastiska, så mycket bus och kärlek. Jag får erkänna att jag sovit på soffan en gång denna vecka eftersom alla sju (mina fem små + de två stora) bestämde sig för att okupera varje hörn av min säng (som är 1.80 bred!!) Men det blev ju ännu mysigare när dem insåg att man låg i soffan och alla ville sova där istället. 
Jag får nästan lite panik när jag inser att både Diego och Sanoma har flyttat om två veckor!
Trinity, Cali och Holly letar dock fortfarande efter sina nya hem.
 
CALI 11 veckor, vikt 1305g - TINGAD
 
 
TRINITY 11 veckor, vikt 1093g - LETAR FORTFARANDE EFTER SIN FAMILJ
 
 
SANOMA 11 veckor, vikt 1074g - TINGAD
Så lik sin mamma på denna bild
 
 
HOLLY 11 veckor, vikt 1323g - LETAR FORTFARANDE EFTER SIN FAMILJ
 
 
DIEGO 11 veckor, vikt 1178g - LETAR PÅ NYTT EFTER SIN FAMILJ
På grund av att den bortsprunga katten som tidigare bott hos familjen kommit hem igen. Önskar er all lycka till med er going!
 
 
HOLLY & CALI
 
 
Emma

Ååå vad fina dom är! Önskar verkligen att jag hade kunnat ta en av dom :/

Svar: Hej Emma, Ja dem är väldigt fina :) Riktigt trist!Men du kommer hitta din katt en dag och du/ni kommer bli så bra husse och matte till den lilla.
Linda Ekman

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress