Veckan som varit har de små avmaskats. Det hela gick oväntat bra och enkelt. Pust. Brooklyn och Madison har fortfarande sovrums-förbud men jag hoppas att vi kan lätta på det veckan som kommer. Att de små redan är 8 veckor känns som vanlig helt galet. Sen egentligen innan denna kull föddes har jag bestämt att Madison ska få stanna kvar hos Mig, Miranda och mamma Shenzi. Däremot börjar det bli dags att leta efter Brooklyns familj. Det tar emot och det är antagligen därför jag är så sen med annonser denna gång.

Är det någon som känner att dom kan ge Brooklyn, Sveriges absolut bästa hem med kärlek, mys och ett långt härligt liv - då får man gärna höra av sig till mig: [email protected]

 
Brooklyn lilamaskad hane, väger 8 veckor gammal 1150g.
 
Madison, blåsköldpaddstabby hona väger 8 veckor gammal 930g. TINGAD (stannar i familjen)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress