Hela tre veckor har gått och mina två små växer så det knakar. Vanligtvis brukar jag vänta 4 veckor innan vi börjar med barnmat, dessa två kommer få smaka mat redan under veckan. Dom är helt underbara och lyssnar när man pratar med dom. Jag har spanat deras färger noga och skulle chansa på två blåa men spikar det inte än. Det jag däremot kan spika är att Brooklyn blir solid och Madison kommer bli min drömvariant - Sköldpaddstabby, detta har jag längtat efter sen mamma fick det i en av sina tidiga kullar. Det är så vackert och då hennes pappa är röd är det garanterat att hon blir sköldpadda - hennes mamma är tabby så hon skulle kunna bli även det, jag har hoppats och nu börjar man se tabbydragen vid näsa, ögon och öron. Så underbart!
 
Brooklyn har nu kommit ifatt syrran och bägge småttingar väger 379g
Brooklyn till vänster och Madison till höger.
Här tillsammans med världens vackraste mamma Shenzi!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress