Jag vet att jag skriver det nästa varje vecka men snälla tiden stanna. Mina två fantastiska små är redan 12 veckor och tanken är att Brooklyn ska flytta om en vecka. Tyvärr (som tur är) har vi inte än hittat Brooklyns familj så än är det ingen stress men ändå. Vi har bokat in veterinärtid på fredag den 13 när bebisarna blir 13 veckor samt 3 månader. Då ska dom vaccineras, chippas och besiktigas. 
Madison är det som sagt väldigt mycket fart och fläkt kring. Brooklyn är den som är lite försiktigare och jag bara älskar hur han kan titta lite försiktigt och avvaktande på en - man lyfter upp han i knät och han lägger sig ner, så nöjd. Han är allt en helt fantastisk kille. Det är nog bäst att man hittar en familj till han snart, annars blir han väl kvar :)
 
I övrigt rullar allt på väldigt behagligt här hemma. Tjejen och killen är helt rumsrena och får numer sova i sovrummet. Dom älskar att busa och därav blev det denna vecka lite svårt att ta bilder. Mamma är fortfarande den stora favoriten men Miranda får knappt vara ifred hon heller (min andra hona).
 
Nu håller jag tummarna för att mina två stamtavlor för de små hinner komma innan fredag, jag har mailat och stämt av men har än inte fått återkoppling. Det är alltid lite tajt såhär i semestertider.
 
Är ni intresserade av Brooklyn till er familj? Maila då [email protected] och kom på ett besök.
Kattungarna är vid 13 veckor leveransklara med: 2 vaccinationer, registrering i Stjärnkatten, har stamtavlor, är avmaskade, chippade och besiktigade, samt helt jäkla underbara. Båda två är självklart också dolda fel försäkrade via IF. Förutom ett kontrakt skickar jag också med en pärm med information och bilder samt ett kattungepaket från Royan Canin.
 
Brooklyn lilamaskad hane, väger 12 veckor gammal 1681g - Letar efter sin familj.
 
Madison, blåsköldpaddstabby hona väger 12 veckor gammal 1327g. (stannar i familjen)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress