16 oktober 2015

10 VECKOR

KULL 4 - SHENZI

Tiden rusar och går allt för fort, ja jag säger kanske det varje vecka men den gör ju det.
Idag blir de små hela 10 veckor och idag gjorde dem denna del av "uppfödarjobbet" så himla enkelt för mig. Jag vägde Trinity, satte henne i soffan och gjorde det samma en efter en, alla satt kvar förutom Holly som var nummer två i vägningen. Hämtade henne och alla satt så fint så (eller ja Trinity låg) och så var det bara att fota. När jag var nöjd så blev Holly sugen på bus och hoppade iväg. Alla dagens bilder är alltså tagna vid samma tillfälle med bebisarna på rad. Tack säger jag för det!
 
 
Igår hade vi besök av Sanomas familj och även Diegos matte har jag under veckan pratat ihop mig med. Cali, Trinity och Holly letar fortfarande efter sina nya familjen. Vill man veta mer om tjejerna så finns jag på mejladressen: [email protected]
Det är super kul att folk hör av sig och ställer frågor om mina små, jag uppskattar också väldigt när dem/ni som inte längre är intresserade talar om detta så jag kan lägga mitt fokus och min energi på annat. Jag vill inte låta otrevlig utan Alla får gärna höra av sig och ställa frågor, men jag uppskattar verkligen återkoppling på mina svar. 
Dem är flyttklara den första helgen i november och är då vaccinerade (x2) avmaskade (x3) chippade, registrerade med stamtavla i Stjärnkatten, dolda fel försäkrade i IF och besiktigade av veterinär.
 
Mina små säljs främst som sällskap och jag letar efter hem där mina katter blir behandlade som familjemedlemar och där tanken är att dem ska få stanna livet ut.
 
Mycket text idag men här kommer nu äntligen bilder och vikt information :)
 
CALI 10 veckor: 1165g
 
TRINITY 10veckor: 874g
 
SANOMA 10veckor: 1126g
 
HOLLY 10veckor: 1163g

 
DIEGO 10veckor: 1234g
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress