Tisdag den 18 april fick Shenzi sin femte kull. Allt gick hur bra som helst och som vanligt är Shenzi en exemplarisk mamma till sina små. Pappa till denna kull är min mammas hane Cesar som är en blåmaskad kille.
 
Shenzi's små är antagligen två pojkar och tre flickor och jag väntar med spänning på att få se vilka färger dem kommer få.
 
Klockan 14.51 föddes GRÖN, pojke 101g
Klockan 14.56 föddes RÖD, flicka 88g
Klockan 15.54 föddes LILA, flicka 85g
Klockan 17.27 föddes BLÅ, pojke 98g
Klockan 18.05 föddes SVART, flicka 92g
 
Färgerna är den färg som jag målat deras svanstippar med nackellack.
 
Jag är inne på att fortsätta mitt tema med geografi på namnen och just nu lockar Australien men då jag inte spikat alla namn än så återkommer jag om detta.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress