11 veckor och nu börjar det närma sig den trista veckan 13, då de små är planerade att flytta. Tre av mina små letar fortfarande efter sina nya hem så här kommer nu lite införsäljning på dessa.
 
Byron är killen som gosar mest, han älskar att vara nära och spinner så snart man tar på honom. Byron är en fantastisk kille som har blivit min brors favorit.
 
De två töserna som min syster fastnat för är Sydney och Alice. Tjejerna ser väldigt lika ut och är det också till sinne. Tjejerna är lite försiktigare men slänger sig gärna på rygg för att bli kliade på. Alice är lite mer busig och Sydney lite mer försiktig, Alice är dock den man alltid får pussa på. Jag har fem underbara små och jag är så glad för de två familjer som tingat sina nya medlemar så långt. 
 
Vill du veta mer om någon av de tre andra eller komma på besök?
Hör då av dig på [email protected]
 
Det viktigaste för mig är att de små hamnar hos rätt familjer!
 
Darwin, blåmaskad hane 1363g - TINGAD
 
Alice, chokladmaskad hona 1278g
 
Sydney, chokladmaskad hona 1407g
 
Byron, bruntabbymaskad hane 1500g
 
Adelaide blåmaskad hona 1338g - TINGAD
 
 
Idag kom stamtavlorna till de små!
Emma

Alltså, så fin Byron är! Vad jag skulle vilja ha honom!

Emma

Ta gärna kontakt och berätta lite mer om allt ! [email protected]

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress