Tre veckor unga är mina ljuvliga små kattbebisar. Igår var första gången jag kom hem från jobbet och som alla kattungar nästan studsade i lådan för att få nå upp till kanten och hälsa mig välkommen hem. Dem är fruktansvärt söta och något av det bästa som finns är att stoppa ner huvudet i deras låda för då kommer alla fem fram och puffar en i ansiktet. Alla fem har öppnat sina ögon, Alice är fortfarande lite röd men alla verkar må hur fint som helst. Byron blir allt mörkare men är nog den största charmknutten av dem. Darwin är en mamma gris som konstigt nog väger minst. Jag har väldigt svårt att på håll se skillnad på Adelaide, Darwin och Sydney.  

Det ska bli så kul att få följa dessa godingar i 10 veckor till.

 

Darwin 3 veckor, hane väger 244g

 

Alice 3 veckor, hona väger 275g

 

Sydney 3 veckor, hona väger 301g 

Byron 3 veckor, hane väger 316g


Adelaide 3 veckor, hona väger 294g
 

För kontakt gällande mina kattungar så nås jag på mejladress: [email protected]

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress