Dag 63 har Shenzi fått kull 1, 2, 3, 4 och Dag 64 sin femte kull. Så tro att vi har väntat här hemma. I tisdags var vi inne på dag 63 men Shenzi hade ingen tanke på att välkomna ut sin sjätte och sista kull. Bebisarna fick snällt vänta till dag 66 och idag - Fredag den 13 kom dom äntligen.
 
Är det två töser eller en tös och en pojk, ja detta återstår att se. Två stycken är dom i alla fall och då vi tyvärr fick ta bort Shenzi's mamma i våras kommer jag döpa de små lite efter henne. Mormor (till bebisarna) hette Chelsea och det passar riktigt fint ihop med mitt namntema: Geografi. Chelsea döptes egentligen efter det engelska fotbollslaget men vad gör väl det. New York är en absolut favorit stad hos mig, och i New York finns Chelsea, så det är härifrån jag kommer hitta min inspiration. Jag ska bara klura ut exakta kön på de små.
 
Bättre bilder kommer - men just nu vill Shenzi inte lämna de små ens för någon minut. MYS
 
 
Tack till mamma och syster som var med idag! Kram
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress