Det kan bero på att dom endast är två, men allt går så fort med denna kull. Det känns verkligen som att dom ligger två veckor (eller fler) föra mina tidigare kullar i utvecklingen. Nu mumsas barnmat samt vattenmixad torrfoder hur bra som helst. De små vill vara med överallt och hela tiden och dom är som sagt sjukt mysiga. Jag tror både Madison och Brooklyn har samma färg men exakt vilken det är vet jag fortfarande inte, det är det enda som tar lång tid med denna kull - att bestämma färg. Tidigare har man haft ett par olika färger och då har färgerna blivit så tydliga, nu har jag inte den lyxen, så färgbestämningen får vänta lite.
 
Båda två har vågat sig ut på balkongen men det är lite skarpt ljus så dom är hellre inne.
5 veckor gamla och Brooklyn (överst) väger 598g och Madison väger 533g. (hon ville dock inte alls väga sig så några gram till tror jag egentligen det ska vara.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress